JESSI

اولین وبلاگ/سایت جسی

نیازمند ادمین

های گایز

نیازمند ادمین میباشم

1:تو بیان اکانت داشته باشید و اگه هم ندارید خودم براتون درست میکنم

2:دانلود از یوتیوب رو بلد باشید و اگه هم بلد نبودید خودم بهتون یاد میدم

3:لطفا مسولیت پذیر باشید و فایل ها رو سر وقت آپلود کنید مثلا اگه گفتم سه روز دیگه بفرستید ، یه هفته دیگه نفرستید

4:اگه تلگرام داشته باشید چه بهتر و اگه هم نداشتید هر پیامرسانی باشه اوکیه چون بیان خیلی سخته ..

خیلی ممنون میشم همکاری کنید لاوزheart

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****************

اوکی
شماره واتساپ هم میدی که اونجا در ارتباط باشیم اینجا سخته

ierenkpopsanafan

اوکی ولی میتونیم تو وانساپ یا تلگرام در ارتباط باشیم؟

من میتونم

واو اوکی 
نام کاربری و شماره واتساپ یا تلگرامتو بده تنکس

سلام ببخشید اشتباهی دستم خورد زنگ زدم😬😓 

شمارتو بردار امکان داره یکی پخش کنه

 

واو خیلی ممنون که گفتی

من همشو میتونم حتی میتونم ویدو ۱ ساعتی اپلود کنم، فقط شماره ۱ رو ندارم🌸 وبلد نیستم همین همه کار میتونم وقت هم خیلی دارم

 

 

الانم میتونی؟
اشکال نداره لینکا رو بدی خودم بزارم تو وب کمک بزرگیه
جمعه ۲۲ مرداد ۰۰ , ۱۸:۲۱ 🥑💕 𝕟𝕚𝕝𝕚 🤞🏼💃🏻(حضرت آلبالو😐😂💔🍒)

آها پس هیچی

پنجشنبه ۲۱ مرداد ۰۰ , ۱۸:۱۷ 🥑💕 𝕟𝕚𝕝𝕚 🤞🏼💃🏻(حضرت آلبالو😐😂💔🍒)

من هستم فقط 28ام به بعد چون 80 درصد نتم به چوخ رفته

سلام عزیزم
ادمین پیدا شد 
.

سلام عزیزم میگم میشه یک بار دیگه توی وات بهم پیام بدی؟ شمارتو گم کردم

.

عزیزم گفتم سان کن که کسی نبینه مرسی ولی پیام ندادی

وای وای ببخشید
الان پیام میدم سرم شلوغ بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********

اینه لطفا سان کن

اوکی لاو
پس تو واتساپ پی ام میدم

های میگم میشه اسم تمام آلبوم های جسی و سینگل های جداش رو به ترتیب برام بگی از اول دیبو تا الان

و من میتونم ادمین بشم 

سلام عزیزم 
چه خوب 
همه ی شرایط رو داری؟
شماره تلفنتو بده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

باش

 *********** شماره تلفنم

توی واتساپ خوبه؟

امم
من بشتر تو تلگرام میتونم آن باشم 
اگه مشکلی نداری از تلگرام بهت پیام میدم
اوکیه؟
ببخشید میشه بگیدکی وب کیپاپ لند قراره راه بیفته ؟
صب کن پست بزارم وب زدیم..

من میتونم ادمین باشم وقت آزاد هم دارم فقط کار با بیان رو بلد نیستم. . . 

سلام عزیزم
اوکی لاو
شماره تلفن میدی؟
کجا میتونیم د ارتباط باشیم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اولین سایت جسی
برای دنس پرکتیس ها و ام وی ها 3 کیفیت قرار میگیره !
کپی برداری ممنوع ! البته اگه قبلش از مدیر سایت اجازه گرفته بشه اشکال نداره
کلمات کلیدی
نویسندگان
Designed By JESSI Powered by JESSI