JESSI

اولین وبلاگ/سایت جسی

درخواستی (درخواستی ها فقط همینجا قبول میشه)

درخواستی ها تون رو فقط زیر همین پست بگین در غیر این صورت قبول نمیشه

ببخشید شما کانال تلگرام ندارین 

اگ ندارین میشه بزنین

هقق نه نداریم متاسفانه من خودم به تنهایی ابنجارو دارم و کسی ادمین نیست 
اگه ادمین داشته باشه خیلی جای پیشرفت داره ولی خیر نیمشه زد 

یه سوال cold blooded اجرا داره؟

بله

سلام خستع نباشی لاوم^^

میگم موزیک‌ویدیو cold bloodedرو نمیزاری؟ هرچی گشتم ت وب نبود 

اوکی حتما

دنس پرکتیس نونو نانا

و وات تایپ آق اکس

میسی

.

سلاممم🍇✨من یه درخواستی داشتم خیلی جسی رو دوست دارن ولی خب به تلگرام که دسترسی ندارم و جایی هم برنامه هایی که جسی توشون بوده مثل happy together رو با ساب فارسی اپ نکردن اگه میشه این کار رو بکنین سایتتونم عالیهههه

 

دقیقا لاو
برنامه های جسی خیلی خیلی عالیه اصلا فوق العاده خاص و فانه 
ولی وقت ندام
مترجم میخوایم

سلوم 

میشه اجرا از اهنگ NUNU NANA بزاری 

سلام عزیزم
بله چشم

سلام امکانش هست جسی شوترویو رو قرار بدهید

میشه اسم برنامه رو به انگلیسی بگید؟
پنجشنبه ۶ خرداد ۰۰ , ۱۰:۵۳ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

میشه همه ام وی هاشو بزاری؟*-*

با این برنامه جدیدش*-*

اگه سختته یا کمک میخوای من هستم برا تابستون~

حتما میزارم فقط ۲ روز صبر کن تا امتحان آخر رو بدم
اسم برنامه چیه؟
چون ندیدمش
ادمین پری:عزیزم لطفا اگه میخوای ادمین بشی شماره تلفن بده تو واتساپ در ارتباط باشیم
چون واقعا ادمین نیاز دادیم و وب حتما جای پیشرفت داره
دوشنبه ۳ خرداد ۰۰ , ۱۳:۲۳ زی زی گولو بلاسم

مشکلی نیست منم منظورم تابستون بود :)

مرسی که درکم میکنی🙂💜
يكشنبه ۲ خرداد ۰۰ , ۱۷:۳۸ زی زی گولو بلاسم

نمیدونم کلا جسس باشه دیگه 

اخبار ش رو گرم و تازه بزار وب ت :)

هعی 
نمک رو زخمم نپاشش
خودم به خاطر امتحانام از ادمینی کیپاپ لند بیرون اومدم😐💔
تابستون انجام میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اولین سایت جسی
برای دنس پرکتیس ها و ام وی ها 3 کیفیت قرار میگیره !
کپی برداری ممنوع ! البته اگه قبلش از مدیر سایت اجازه گرفته بشه اشکال نداره
کلمات کلیدی
نویسندگان
Designed By JESSI Powered by JESSI