JESSI

اولین وبلاگ/سایت جسی

دانلود ورژن صوتی nunu nana از جسی

دانلود ورژن صوتی نونونانا از جسی

Downlod

از اون یکی ادمینت بپرس 😂 

عکس پروف اون کریسه

کریس هم عضو سابق اکسوعه

سلام

منم مثل تو کریس لاورم
من کامنتت رو ندیده بودم 😔
وبت رو چک کن یه دقه

هاااییی میدونی کنجاوم کردی ؟

عکس پروفت کریسه 

وبت ماله جسیه 

این یعنی سلایقت خیلی متفاوته 

خخخخخ الان خودم از همه عجیب تر به چشم میام 

پس بزار از اول بگم 

هاییی

من ماندانام 

کریس لاورم 

تا حالا به جز خودم کریس لاوری ندیدم پس تو برام مثل یه ادم فضایی میمونی 

حق بده یه ذره عجیب حرف زدم 

نظرت چیه با هم اشنا شیم ؟ تازه تعداد فالوور هامون هم برابره هر دو سی تا داریم 

 

عکس پروفم کریس نیست😐
کریس کیه؟
عکس پروفم جیسوعه از بلک پینک😐😂😂😂

خیلی ممنون 

شماهم پیوند شدید 

میشه دنبالم کنین؟ منم دنبالتون کردم

دنبالت شدید.

مرسییی❤

ممنون میشم سایت منم دنبال کنی و پیوند بزنی 

منم سایتت رو پیوند میزنم

پیوند شدید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اولین سایت جسی
برای دنس پرکتیس ها و ام وی ها 3 کیفیت قرار میگیره !
کپی برداری ممنوع ! البته اگه قبلش از مدیر سایت اجازه گرفته بشه اشکال نداره
کلمات کلیدی
نویسندگان
Designed By JESSI Powered by JESSI